Érdeklődési körök

Az Adwords-ben célozhatunk keresési és tartalmi hálózatot. A tartalmi hálózaton a kulcsszavas célzáson kívül használhatjuk a téma szerinti, az érdeklődési körök szerinti és a remarketinges célzást.

Az érdeklődési körök esetében olyan felhasználókat célozhatunk meg, akik valamilyen téma szerinti oldalakat tekintenek meg. Például, ha online játékokkal kapcsolatos weboldalakat nézek, akkor a Google besorol engem a Játékok főkategória, Internetes játékok alkategóriájába. Ha ezek után valaki ezt az érdeklődési kört célozza meg, akkor nekem is megjelennek majd a hirdetései.

Mind az Adwords Editorban, mind pedig az online felületen, a Közönségek fülön létrehozhatunk egyedi közönségeket érdeklődési körökből és remarketing listákból. A csavar csak most következik!

Nem rég, az Editorban csináltam egy kampányt, ahol minden érdeklődési kört külön hirdetéscsoporthoz rendeltem, hogy minél könnyebben kezelhessem őket. Az Editorban sikeresen ki is választottam az összeset, az Egészséget is.

egeszseg-kategoria.jpg

Azonban, amikor fel szerettem volna tölteni, egy hibaüzenetet kaptam, hogy valami nem stimmel az egyik közönségemmel. Megnéztem az Editorban a hibaüzenetet, de nem találtam rá magyarázatot, ezért felugrottam az online felületre, hogy megkeressem a hiba okát.

Elég gyorsan szembesültem azzal a problémával, hogy míg az Editor tartalmazza az Egészség érdeklődési kört, addig az online felület már nem.

egeszseg-kategoria-2.jpg

Aki tehát az Editorban céloz Egészség érdeklődési kört az számítson a hibaüzenetre!

A bejegyzés trackback címe:

https://kereso-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr594211600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása