Adwords szöveges hirdetés

Biztosíthatok mindenkit, hogy aki használt már Google keresőt, az látott már szöveges hirdetést, mégha nem is tudta, hogy azt lát. A szöveges hirdetés az alábbiak szerint néz ki:

hirdetes.jpg

A fenti képen egy átlagos hirdetést láthatunk, mely jól láthatóan 3 nagyobb részből áll. A hirdetés eképpen jelenik meg a keresőben a látogatók számára.

Az első sor a címsor, mely maximum 25 karaktert tartalmazhat. A leírás két, 35 karakter hosszúságú sorból áll, csak úgy, mint a megjelenített URL. Fontos, hogy a szóközök is leütésnek számítanak!

A megjelenített URL az, amit a látogatók látnak és nem feltétlen az, ahová a hirdetés mutat. Mit is jelent ez?

Ezen 3 látható részen kívül, van egy 4. is, ami a Cél URL nevet viseli. Itt kell megadni, hogy melyik oldalra vezessen hirdetésünk. Ebbe a mezőbe 1024 karaktert írhatunk (címkézéssel, miegymással együtt).

Sok esetben előfordul, hogy a megjelenített URL és a cél URL nem pont ugyanaz, például:

Megjelenített URL: honlapom.hu/akciok

Cél URL: http://honlapom.hu/akcios-termekek-xyxyxy?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=januar

Az, hogy a fenti cél URL miért, így néz ki és, hogy mi mit jelent benne, egy későbbi történet.

4 tipp a szövegíráshoz

Most, hogy tudjuk, hogyan néz ki egy szöveg, mikre kell vigyázni, mennyit írhatunk, nézzük a tippeket.

1.Legyen releváns

Olyan szöveget írj, ami releváns a céloldalhoz és a felhasználók kereséseihez. Ha az oldalon szandálszorítót árulsz, akkor használd a szandálszorító kulcsszót a hirdetésben is!

2.Legyen specifikus

Mivel nagy valószínűséggel nemcsak Te árulod azt a bizonyos terméket, ezért valamivel ki kell tűnni a tömegből. Írd le a terméked, ackiód főbb tulajdonságait (csak X ezer forint, ingyenes automata szandálbefűző, ciklámen változat, egyedi tömeggyártás, stb).

3.Call to action használata

Ösztönözd a látogatóid valamilyen cselekvésre. Vásárolj most!, Rendelj most!, Jelentkezz most!, stb.

4.Használj kulcsszóbeillesztést

A kulcsszóbeillesztés egy érdekes eszköz, melyet az alábbi ábra mutat be.

kulcsszo_beillesztes.jpgAz hirdetés címsorába az alábbi kódot kell beilleszteni: {Keyword:Kulcsszó}.

A fenit példa magyarázata:

Ha a lekérdés szava (itt szandálszorító) szerepel a mi kulcsszavaink között, akkor a rendszer automatikusan beilleszti azt az Akciós {keyword:szandál eszközök} sorba, a szandál eszközök helyére és a fentiek alapján jelenik meg hirdetésünk.

Azonban, ha a lekérdezés kulcsszava nem szerepel a kulcsszavaink között, akkor a keyword mögötti rész kerül a címsorba.

Ha "k" és a "K", valamint a "w" és a "W" között különbség van. Ha nagy a "K", akkor nagybetűvel kezdődik a kulcskifejezés első szava, ha a "W" is nagy, akkor a második szó is nagybetűvel kezdődik, pl: Kis Medence.

A bejegyzés trackback címe:

https://kereso-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr274076505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása