2012.02.02. 15:00
Analytics és Adwords összekapcsolás előnyei
Aki még nem tudja, annak elárulok egy titkot. A Google Analytics és az Adwords összekapcsolható. A folyamat kissé zavaros, így azt most nem is írnám le, de erre a linkre kattintva mindenki könnyű szerrel kivitelezheti ezt a folyamatot. Itt ábrák segítségével végig követhetjük a folyamatot.
Most, hogy tudjuk, hogy összekapcsolható a két rendszer már csak azt kellene tudni, hogy milyen előnyeink származnak mindebből.
- Automata címkézés: Ennek segítségével nekünk már nem kell külön felcímkézni a hirdetéseinket, hisz a Google ezt megteszi helyettünk, így a kampányaink, kulcsszavaink nyomonkövethetőek lesznek az Analytics felületen is.
- Jobb áttekinthetőség: A kampányaink, kulcsszavaink eredményeit könnyebben áttekinthetjük, így hatékonyabban optimalizálhatjuk kampányainkat.
- Több eszköz: Több eszköz áll az Adwords kampányaink elemzésére, ha Analytics fiókkal is össze van kötve (Cél beállítás, csatorna ábrázolás, látogatói útvonal, stb).
- Összehasonlíthatóság: Más PPC alapú kampányok összehasonlítása az Adwords rendszerével.
- Cél értékek: Gól érték vagy Ecommerce beállítása esetén (ROI, 1 kattintás bevétel, stb)
Érdemes tehát összekapcsolni az Adwords és az Analytics fiókokat, hisz így olyan információkhoz jutunk, melyek segítségével sokkal hatékonyabban optimalizálhatjuk kampányainkat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.