Aki még nem tudja, annak elárulok egy titkot. A Google Analytics és az Adwords összekapcsolható. A folyamat kissé zavaros, így azt most nem is írnám le, de erre a linkre kattintva mindenki könnyű szerrel kivitelezheti ezt a folyamatot. Itt ábrák segítségével végig követhetjük a folyamatot.

analytics-adwords-kapcsolat.jpeg

Most, hogy tudjuk, hogy összekapcsolható a két rendszer már csak azt kellene tudni, hogy milyen előnyeink származnak mindebből.

  • Automata címkézés: Ennek segítségével nekünk már nem kell külön felcímkézni a hirdetéseinket, hisz a Google ezt megteszi helyettünk, így a kampányaink, kulcsszavaink nyomonkövethetőek lesznek az Analytics felületen is.
  • Jobb áttekinthetőség: A kampányaink, kulcsszavaink eredményeit könnyebben áttekinthetjük, így hatékonyabban optimalizálhatjuk kampányainkat.
  • Több eszköz: Több eszköz áll az Adwords kampányaink elemzésére, ha Analytics fiókkal is össze van kötve (Cél beállítás, csatorna ábrázolás, látogatói útvonal, stb).
  • Összehasonlíthatóság: Más PPC alapú kampányok összehasonlítása az Adwords rendszerével.
  • Cél értékek: Gól érték vagy Ecommerce beállítása esetén (ROI, 1 kattintás bevétel, stb)

Érdemes tehát összekapcsolni az Adwords és az Analytics fiókokat, hisz így olyan információkhoz jutunk, melyek segítségével sokkal hatékonyabban optimalizálhatjuk kampányainkat.

A bejegyzés trackback címe:

https://kereso-marketing.blog.hu/api/trackback/id/tr414037039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása