2012.01.29. 20:13
Adwords optimalizálás - Hirdetésütemezés
Hirdetésütezemés eszköz
Ha a Minden online kampánynézetben vagyunk, majd rákattintunk a Beállítások fülre, akkor a táblázat végén láthatjuk, hogy hirdetéseink a nap folyamán hány %-ban jelennek meg (itt vagy %-os számot látunk vagy Hirdetések megjelenítése minden napon és órában).
Ha rá kattintunk %-os arányra, akkor lehetőségünk lesz beállítani, hogy mikor szeretnénk, ha hirdetéseink megjelennének. Célszerű átállítani 24 órás táblázatra, hogy könnyebben tudjuk beállítani a hirdetések megjelenítését.
Ha rákattintunk az Időtartam alatti Egész nap megjelennek a hirdetések feliratra, akkor ténylegesen a beállítások felületre jutunk.
Itt akár több időintervallumot is megadhatunk (Újabb időtartam hozzáadása), vagy akár az adott napra vonatkozó beállításainkat másolhatjuk az egész hétre vagy csak a munkanapokra.
Optimalizálás
Most, hogy tudjuk, hogyan működik a Hirdetésütemezés eszköz, érdemes megnézni a kampányainkat, hogy a nap óráiban hogyan teljesítenek. Ezt a Dimenziók fülön tudjuk megnézni. Alaphelyzetben Napokra lebontva láthatjuk a kampányunk/hirdetéscsoportunk teljesítményét, de ezt az Idő menüben átállíthatjuk órára.
Célszerű azt az oszlopot nézni, ami nekünk fontos (CTR, kattintás, konverzió, stb). Mikor megnézzük a Dimenziókat, ne csak egy napot vizsgáljunk Célszerű minél tágabb időintervallumot, hogy megfelelő mennyiségű adat álljon a rendelkezésünkre.
Ha megtaláltuk azokat az időpontokat, amik nem úgy teljesítenek, mint ami mi szeretnénk, már le is állíthatjuk a Hirdetésütemezésnél.
Fontos, hogy a hirdetésütemezést csak kampány szinten állíthatjuk be!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.